Wniosek o wdrożenie procedury
10.02.2014Komórka zamawiająca: Oddział Administracji
Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kopiarek : 30125100-2, 30125110-5 Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla potrzeb Sądu Rejonowego w Zgierzu z siedzibą przy ul. Sokołowskiej 6
Termin realizacji zamówienia:
Od momentu podpisania umowy – kolejnych 12 miesięcy
Szacunkowa wartość zamówienia (netto) – określić próg wartości zamówienia (wg ustawy) w EURO:
Łączna wartość netto: 213.280,39 zł ; EURO 50.481,76
brutto: 247.394,00 zł ; EURO 58.556,10
(określenie wartości zamówienia – analiza zał. nr 1)
Powołanie komisji przetargowej:
Stała komisja przetargowa. Zarządzenie nr 1/2007 z dnia 3.01.2007 r. Kierownika Finansowego
Dla zamówień o wartości netto poniżej 134.000 EURO – propozycja trybu udzielenia zamówienia:
Przetarg- zapytanie o cenę
Uzasadnienie: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów powszechnie dostępnie o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty EURO określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. pzp
Osoba odpowiedzialna w komórce organizacyjnej za zamówienie publiczne:
Anna Komorowska kierownik OA Sadu Rejonowego w Zgierzu
Podpis kierownika komórki wnioskującej: Anna Komorowska kierownik OA Sądu Rejonowego w Zgierzy
Akceptacja i uwagi kierownika jednostki (powołanie komisji przetargowej): Janusz Rajtar Dyrektor Sądu Rejonowego w Zgierzu
Wiadomość z dnia: 10.02.2014
Wiadomość oglądana razy: 8 198
|
Opublikował: Łukasz Kacprzak
|
wydruk z dnia: 5.05.2024 // www.zgierz.sr.gov.pl