mała czcionka średnia czcionka duża czcionka wielkość tekstu



ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

14.04.2016, 08:38
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Pobierz zaproszenie

Informacja o wyborze oferty

Sąd Rejonowy w Zgierzu zaprasza do złożenia oferty na „Wykonywanie usług  w zakresie nadzoru i serwisowania Systemów Kontroli Dostępu (KD), Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Telewizji Przemysłowerj (CCTV) w Sądzie Rejonowym w Zgierzu”.

Opis skrótów:
• KD – System Kontroli Dostępu
• SSWiN – System Sygnalizacji Włamania i Napadu
• CCTV – System Telewizji Przemysłowej

Szczegółowy opis zadań, których podejmie się Zleceniobiorca po zawarciu umowy:
1. Diagnostyka i usuwanie zgłaszanych przez Zleceniodawcę problemów – czas reakcji na zgłoszony problem określony zostanie jako stawienie się Zleceniobiorcy w obiekcie sądu nie później niż do godziny 16:00 następnego dnia roboczego po dniu zgłoszenia usterki lub problemu,
2. Dokonania nadzoru systemów – 1 przegląd na kwartał zawierający
a. Dla systemu KD:
• sprawdzenie wszystkich elementów systemu pod kontem uszkodzeń mechanicznych,
• sprawdzenie wszystkich elementów pod kontem poprawności działania,
• sprawdzenie instalacji pod kontem prawidłowego zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
• sprawdzenie zasilaczy systemu,
• regulacja urządzeń,
b. Dla systemu CCTV:
• sprawdzenie wszystkich elementów systemu pod kontem uszkodzeń mechanicznych,
• sprawdzenie wszystkich elementów pod kontem poprawności działania,
• sprawdzenie instalacji pod kontem prawidłowego zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
• sprawdzenie zasilaczy systemu,
• sprawdzenie rejestratorów oraz jakości zapisanych nagrań,
• kontrola działania monitorów,
• oczyszczenie obiektywów kamer i obudów,
• regulacja ustawień kamer i pozostałych urządzeń,
c. Dla systemu SSWiN:
• sprawdzenie wszystkich elementów systemu pod kontem uszkodzeń mechanicznych,
• sprawdzenie poprawnego umieszczenia (skierowania) punktów systemu,
• wyczyszczenie elementów optycznych,
• sprawdzenie funkcjonowania sygnalizatorów,
• sprawdzenie elementów obsługi centrali i manipulatorów,
• sprawdzenie poprawności zasilania,
• sprawdzenie działania sygnalizacji sabotażu systemu.
3. Wymiana elementów uszkodzonych systemów na nowe elementy.


Ogólne warunki związane z wykonywaniem umowy:
1. Umowa zostanie podpisana na okres 24 miesięcy,
2. Awaria systemu – obniżenie sprawności usługowej systemu, powstałe w następstwie uszkodzenia lub obniżenia sprawności technicznej elementów.
3. Awariami nie są przestoje lub nieprawidłowe funkcjonowanie systemów, powstałe na skutek przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy, w szczególności:
a. Zakłócenia i przerwy zasilania w obwodach sieci energetycznej, wykorzystywanych przez urządzenia systemu,
b. Uszkodzenia związane:
• pożarem,
• zalaniem,
• eksplozją,
• siłą wyższą,
c. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieumiejętnej, niezgodnej z przepisami lub przeznaczeniem eksploatacji urządzeń,
d. Uszkodzenia powstałe przy prowadzeniu robót budowlanych i instalacjach nie objętych zakresem podpisanej umowy.

Dokumentacja systemów:
Pełna dokumentacja systemów KW, SSWiN oraz CCTV dostępna jest do wglądu
w siedzibie zamawiającego, po ówczesnym kontakcie telefonicznym lub mailowym.

Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 30 kwietnia 2016 r. bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego (sekretariat prezydialny – pok. 2.34) lub mailowo: it@zgierz.sr.gov.pl

Dane zamawiającego:
Sąd Rejonowy w Zgierzu
95-100 Zgierz, ul. Sokołowska 6

Osoba kontaktowa:
Łukasz Kacprzak, tel. 664 413 021, it@zgierz.sr.gov.pl

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Wiadomość oglądana razy: 8 236
Opublikował: Łukasz Kacprzak
Publikacja dnia: 14.04.2016, 08:38
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj