mała czcionka średnia czcionka duża czcionka wielkość tekstu



O G Ł O S Z E N I E

Wiadomość usunięta dnia 03.02.2011
powód: nieaktualna
28.06.2010, 13:33
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku urzędniczym należą:
- wykonywanie wszelkich zarządzeń wydanych przez Prezesa Sądu, Kierownika Sekcji Wykonywania Orzeczeń, Sędziów oraz Kierownika Sekretariatu Sekcji Wykonywania Orzeczeń;
- protokołowanie na posiedzeniach oraz wykonywania postanowień Sądu;
- sporządzanie odpisów orzeczeń;
- zszywanie akt;
- wykonywanie zarządzeń we wszystkich rodzajach spraw;
- załączanie pism przychodzących do wydziału do wskazanych akt;
- wykonywanie zarządzeń sędziego wykonawczego;
- odnotowywanie w repertoriach wykonanie orzeczeń;
- dokonywanie adnotacji w wykazach „Wo”, „Wp”, „Zaw”,
W związku z koniecznością wykonywania powyższych zadań kandydat na urzędnika winien charakteryzować się następującymi cechami:
- znajomość programów komputerowych, w tym umiejętność pisania w stopniu zaawansowanym,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole.
Osoby zainteresowane udziałem w konkursie zobowiązane są do złożenia następujących dokumentów:
1. podanie,
2. odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (co najmniej pierwszego stopnia),
3. oświadczenie, że nie jest co do niej prowadzone postępowanie
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
4. zaświadczenie o stanie zdrowia,
w siedzibie Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6 do dnia
7 lipca 2010 roku.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Wiadomość oglądana razy: 8 200
Opublikował: Łukasz Kacprzak
Publikacja dnia: 28.06.2010, 13:33
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj