Wniosek o wdrożenie procedury
Wiadomość usunięta dnia 20.02.2015
powód: Ogłoszenie przeniesione do działu "zamówienia publiczne"
powód: Ogłoszenie przeniesione do działu "zamówienia publiczne"
30.01.2014, 11:09
Komórka zamawiająca: Oddział Administracji
Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie obiektu Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
kod 90910000-9 usługi sprzątania,
90919200-4 usługi sprzątania biur,
90911300-9 usługi czyszczenia okien,
90919100-3 usługi czyszczenia urządzeń biurowych,
90620000-9 usługi odśnieżania,
77310000-6 usługi utrzymywania terenów zielonych
90914000-7 usługi sprzątania parkingów
Termin realizacji zamówienia:
24 miesięcy od 22 kwietnia 2014 r. do 21 kwietnia 2016 r.
Szacunkowa wartość zamówienia (netto) – określić próg wartości zamówienia (wg ustawy) w EURO:
Łączna wartość netto = 450.434,60 zł
Co stanowi 106.614,26 EURO
( określenie wartości zamówienia – analiza zał. nr 1)
Powołanie komisji przetargowej:
Stała komisja przetargowa. Zarządzenie nr 1/2007 z dnia 3.01.2007 r. Kierownika Finansowego
Dla zamówień o wartości netto poniżej 134.000 EURO – propozycja trybu udzielenia zamówienia:
Przetarg- zapytanie o cenę
Uzasadnienie: Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępnie o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty EURO określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Osoba odpowiedzialna w komórce organizacyjnej za zamówienie publiczne:
Anna Komorowska kierownik OA Sadu Rejonowego w Zgierzu
Podpis kierownika komórki wnioskującej: Anna Komorowska kierownik OA Sądu Rejonowego w Zgierzy
Akceptacja i uwagi kierownika jednostki (powołanie komisji przetargowej): Janusz Rajtar Dyrektor Sądu Rejonowego w Zgierzu
Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie obiektu Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
kod 90910000-9 usługi sprzątania,
90919200-4 usługi sprzątania biur,
90911300-9 usługi czyszczenia okien,
90919100-3 usługi czyszczenia urządzeń biurowych,
90620000-9 usługi odśnieżania,
77310000-6 usługi utrzymywania terenów zielonych
90914000-7 usługi sprzątania parkingów
Termin realizacji zamówienia:
24 miesięcy od 22 kwietnia 2014 r. do 21 kwietnia 2016 r.
Szacunkowa wartość zamówienia (netto) – określić próg wartości zamówienia (wg ustawy) w EURO:
Łączna wartość netto = 450.434,60 zł
Co stanowi 106.614,26 EURO
( określenie wartości zamówienia – analiza zał. nr 1)
Powołanie komisji przetargowej:
Stała komisja przetargowa. Zarządzenie nr 1/2007 z dnia 3.01.2007 r. Kierownika Finansowego
Dla zamówień o wartości netto poniżej 134.000 EURO – propozycja trybu udzielenia zamówienia:
Przetarg- zapytanie o cenę
Uzasadnienie: Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępnie o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty EURO określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Osoba odpowiedzialna w komórce organizacyjnej za zamówienie publiczne:
Anna Komorowska kierownik OA Sadu Rejonowego w Zgierzu
Podpis kierownika komórki wnioskującej: Anna Komorowska kierownik OA Sądu Rejonowego w Zgierzy
Akceptacja i uwagi kierownika jednostki (powołanie komisji przetargowej): Janusz Rajtar Dyrektor Sądu Rejonowego w Zgierzu
Wiadomość oglądana razy: 8 200 |
Opublikował: Łukasz Kacprzak Publikacja dnia: 30.01.2014, 11:09 |