mała czcionka średnia czcionka duża czcionka wielkość tekstu



Wniosek o wdrożenie procedury

Wiadomość usunięta dnia 20.02.2015
powód: Wiadomość przeniesiona do działu "Zamówienia publiczne"
10.02.2014, 11:27
Komórka zamawiająca: Oddział Administracji

Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kopiarek : 30125100-2, 30125110-5 Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla potrzeb Sądu Rejonowego w Zgierzu z siedzibą przy ul. Sokołowskiej 6

Termin realizacji zamówienia:
Od momentu podpisania umowy – kolejnych 12 miesięcy

Szacunkowa wartość zamówienia (netto) – określić próg wartości zamówienia (wg ustawy) w EURO:

Łączna wartość netto: 213.280,39 zł ; EURO 50.481,76
brutto: 247.394,00 zł ; EURO 58.556,10

(określenie wartości zamówienia – analiza zał. nr 1)

Powołanie komisji przetargowej:
Stała komisja przetargowa. Zarządzenie nr 1/2007 z dnia 3.01.2007 r. Kierownika Finansowego

Dla zamówień o wartości netto poniżej 134.000 EURO – propozycja trybu udzielenia zamówienia:

Przetarg- zapytanie o cenę

Uzasadnienie: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów powszechnie dostępnie o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty EURO określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. pzp

Osoba odpowiedzialna w komórce organizacyjnej za zamówienie publiczne:
Anna Komorowska kierownik OA Sadu Rejonowego w Zgierzu

Podpis kierownika komórki wnioskującej: Anna Komorowska kierownik OA Sądu Rejonowego w Zgierzy

Akceptacja i uwagi kierownika jednostki (powołanie komisji przetargowej): Janusz Rajtar Dyrektor Sądu Rejonowego w Zgierzu

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Wiadomość oglądana razy: 8 197
Opublikował: Łukasz Kacprzak
Publikacja dnia: 10.02.2014, 11:27
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj